Primavara, inc-odata…


In gradina botanica din Cluj

In gradina botanica din Cluj

IATA CA A VENIT PRIMAVARA… Da, din nou! Si parca de fiecare data se intampla asa… Vine, dar exact atunci cand ne asteptam mai putin. Exact atunci cand credem poate ca iarna nu se mai termina, pentru ca viscolul si gerul lovesc din nou si din nou, atunci lucrurile au cele mai mari sanse sa se schimbe… din nou!

Pe mine primavara m-a prins cu o dorinta cu totul si cu totul speciala de viata, de a intreprinde lucruri noi, de a merge mai departe, de a creste si a ma dezvolta. Primavara, in mod subit, magic si chiar de neinteles, a adus in viata mea elemente noi. Astfel, ceea ce imi doream de mult timp sa se intample, s-a intamplat si se dezvolta in momentul de fata din ce in ce mai mult. Iar faptul ca exact in pragul primaverii, dezvoltarea mea pe plan profesional si foarte personal, este propulsata la un nou nivel, nu mi se pare deloc o intamplare. Si ajung la concluzia ca, din nou, totul se intampla cu un sens, conform cu un ritm natural bine stabilit, la care noi, oamenii suntem abonati alaturi de toate fiintele pamantului. Ca sa n-o dam in filosofii, putem considera ca, din punct de vedere psihologic, omul are un ritm in accord cu natura, ritm care intr-o anumita masura ii ghideaza viata. Si cred ca pentru a stii asta, este necesar doar sa fim atenti…

Dupa cum ati observat, am modificat tema vizuala a blog-ului, pentru ca am considerat ca merita cu adevarat efortul asta. Am creat tema dupa preferintele mele, asa cum am simtit ca este ok sa fie pentru Povesti si Metafore. De-a lungul ultimilor doi ani, blogul de fata – Beyond the Voice – m-a ajutat sa scriu si sa existe un sens pentru care scriu. Si asta pentru ca inainte nu dadeam nimanui sa citeasca ceea ce am scris, ci pastram doar pentru mine. Ulterior am incetat sa mai scriu, pentru ca, da scriu pentru mine, dar sa fim seriosi – suntem fiinte sociale, noi oamenii, nu? Daca nu vede nimeni ceea ce facem, care este sensul pana la urma inspre a mai face acel lucru. Asadar, acum blogul este si din punct de vedere vizual mult mai indreptat spre povesti si calatorie decat inainte. Si asta pentru ca asa sunt si eu.

Acum, nu stiu de ce m-a apucat sa scriu despre asta tocmai in aceasta seara, cand am asistat la o seara de folk si poezie, ce pentru mine a culminat cu Concertul LIVE al Trupei DAC’art, care ne-a incantat sufletele cu povesti despre daci, spirit si sentiment. Ascultand “Legenda celor Sapte”, cantata de ei, mi-am amintit, inc-odata, unde este acasa, si despre muntele a carui voce ma cheama deja de mult timp, din nou la el pe crestele inalte si plesuve…

Si pentru ca si maine este o zi, o zi de primavara, ma intreb ce ne rezerva ea, ca si zilele din ce in ce mai lungi care urmeaza…

Asta pentru ca a venit primavara, inc-odata…

2 comentarii (+add yours?)

  1. Cocalari si Pitipoance
    Mai 08, 2011 @ 13:43:14

    Salut! Ce zici de un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/

    Răspunde

  2. munteanul
    Ian 23, 2012 @ 22:49:30

    Răspunde

Lasă un răspuns

toateBlogurile.ro
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

